وقت عزای مادر ارباب کربلاست
عزیز زهرا کجایی...؟؟
کی میشه آقا بیایی؟با نوای دل میخونم , مهدیه زهرا کجایی؟
11 / 1 / 1392برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : علی

از سر در بهشت خدا تا زمین عزاست

چون اولین شب از دهه هیئت خداست

امشب همه حسینیه ها فاطمیه شد

وقت عزای مادر ارباب کربلاست



نظرات شما عزیزان:

فرزانه سادات
ساعت22:43---12 خرداد 1392
عالی است

منتظر المهدی (عج)
ساعت11:45---11 فروردين 1392
سلام علیکم

وبلاگ شما را اتفاقی پیدا کردم اما خوشم آمد انصافا خدا قوت ...

من وبلاگ شما را لینک کردم اگه قابل بدونید وبلاگ مرا لینک کنید ...

یا علی
پاسخ: علیکم و سلام. باعث افتخاره بله حتما شمارو لینک میکنم. علی یارت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات.

نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 197
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1